Správa sítíV rámci správy sítí pro zákazníky provádíme dohled nad funkcí, stabilitou a konfigurací aktivních síťových prvků. Rovněž tak nad správou serverů umístěných v dané počítačové síti a to jak na platformě Microsoft (Windows server, SBS server , Exchange server, MS-SQL server ... ) tak i na platformě Linux, kde se pak specializujeme na distribuce Debian, Ubuntu a Red Hat.Dalšími monitorovanými prvky v síti pak mohou být síťové tiskárny, scanery a další zařízení . Správa počítačůSpráva počítačů může a nemusí být součástí správy sítě. Záleží na potřebách klienta. V případě správy počítačů se jedná o dohled nad klientskými stanicemi a to jak pevnými stolními počítačemi, tak notebooky. Jedná se pak především o dohled nad nainstalovaným softwarem, opravu chyb a problémů, které vznikají v průběhu jejich činnosti.Součástí údržby je pak i tvorba doporučení k nákupům pro zajištění co nejlepší funkčnosti klientských počítačů a notebooků. V tomto případě jsme zaměřeni na platformu Microsoft a tedy operační systémy Windows XP, Windows Vista. Návrh a realizace sítíV tomto směru máme zkušenosti s návrhem a realizací jak pozemních, tak bezdrátových sítí a to i ve velikostech řádově pro tisíce uživatelů. Počítačové sítě jsme schopni zákazníkovi nejen navrhnout dle jeho potřeb s ohledem na optimalizaci poměru cena / výkon s přihlédnutím k rozvoji do budoucna, ale i realizaci vlastní stavby a následně provedení kotroly správného provedení.V oblasti bezdrátové technologie máme zkušenosti s pásmy 2,4GHz, 5GHz, 10,5GHz, s optickými spoji na bázi InfraDiod i Laseru. Pro řízení sítí a realizaci síťových služeb nabízíme výběr nejvhodnějších serverových řešení včetně možnosti stavby značkových i neznačkových serverů dle přání a potřeb zákazníka. Údržba webů a aplikacíPro naše zákazníky jsme připraveni udržovat jejich aplikace v provozu, případně realizovat jejich vývoj a to buď vlastními silami nebo prostřednictvím třetích stran, kde vystupujeme jako zadavatel a kontrolor kvality realizace. V případě webových prezentací pak zajišťujeme jejich chod a staráme se o opravu v případě výpadku či chyby v systému.HelpdeskAbychom měli k zákazníkům co nejtransparentnější přístup, realizujeme veškeré požadavky prostřednictvím helpdeskového systému, do kterého zákazník zadává požadavky a následně v něm může sledovat jejich postupné řešení a případně přes tento systém zákazník může doplňovat další potřebné informace.Rychlost odezvy a řešení problémů je závislá na závažnosti problému a na úrovni servisu, který si od nás zákazník objednal. K dispizici jsou 4 programy podpory:
|